“Container Store” identity change - تغيير هوية "مخزن الحاويات"

 

In 1978, the Container Store was established and had grown to become the only leading specialty retail store offering storage and organization products in the US. Over the years of its existence, the brand has gained immense popularity in its own country while having 94 stores in different states. Despite such a small number of outlets, each of which occupies about 25,000 square feet, the brand is the leader in its field in terms of sales of its products. Its assortment includes more than 11 thousand items that demonstrate the advantages of organized and environmentally friendly life. This affected the style and way of doing business by the brand itself. Its neat organization was demonstrated on 02/22/22 when Container Store unveiled its new identity by launching a major company to rebrand and increase its presence in the domestic market. The Renewal Day was not chosen without reason, as it is the most recent organized day with this combination of numbers in this century.

في عام 1978 ، تم إنشاء متجر Container Store ونما ليصبح متجر التجزئة المتخصص الوحيد الرائد الذي يقدم منتجات التخزين والتنظيم في الولايات المتحدة. على مدار سنوات وجودها ، اكتسبت العلامة التجارية شعبية هائلة في بلدها مع وجود 94 متجرًا في ولايات مختلفة. على الرغم من هذا العدد الصغير من المنافذ ، التي يشغل كل منها حوالي 25000 قدم مربع ، فإن العلامة التجارية هي الرائدة في مجالها من حيث مبيعات منتجاتها. تشتمل مجموعتها على أكثر من 11 ألف عنصر توضح مزايا الحياة المنظمة والصديقة للبيئة. أثر هذا على أسلوب وطريقة ممارسة الأعمال التجارية من خلال العلامة التجارية نفسها. تم عرض تنظيمها الأنيق في 02/22/22 عندما كشفت شركة Container Store عن هويتها الجديدة من خلال إطلاق شركة كبرى لتغيير علامتها التجارية وزيادة تواجدها في السوق المحلية. لم يتم اختيار يوم التجديد بدون سبب ، لأنه أحدث يوم منظم مع هذه المجموعة من الأرقام في هذا القرن.


The company unveiled and launched a completely reimagined Helvetica-inspired logo, a new slogan, and a daily welcome offer. The visualization demonstrated how a modern national brand is being formed. Having set itself the task of changing lives with the help of the power of organization and order, Container Store turned to all the meaningful and original call – Welcome to The Organization. The entire identity has become a reflection of the onset of the brand’s more modern and expressive era. The designed badge features three nested shopping baskets, which symbolize smiles in a subtle and inspiring way while representing the company’s main features – the largest range for organizational solutions, premium cabinets, and containers in stock and to order, providing unrivaled targeted services. At the same time, the visual solution has a fundamental impact on how customers form their relationship with the company, which many call a “happy place.”

كشفت الشركة وأطلقت شعارًا مُعاد تصميمه بالكامل مستوحى من Helvetica ، وشعارًا جديدًا ، وعرضًا ترحيبيًا يوميًا. أظهر التصور كيف يتم تشكيل علامة تجارية وطنية حديثة. بعد أن حددت مهمة تغيير الحياة بمساعدة قوة التنظيم والنظام ، تحولت Container Store إلى جميع المكالمات الهادفة والأصلية - مرحبًا بك في المنظمة. أصبحت الهوية بأكملها انعكاسًا لبداية عصر أكثر حداثة وتعبيرًا للعلامة التجارية. تتميز الشارة المصممة بثلاث سلال تسوق متداخلة ، والتي ترمز إلى الابتسامات بطريقة خفية وملهمة بينما تمثل الميزات الرئيسية للشركة - أكبر مجموعة للحلول التنظيمية ، والخزائن المتميزة ، والحاويات في المخزون والطلب ، مما يوفر خدمات مستهدفة منقطعة النظير. في الوقت نفسه ، يكون للحل المرئي تأثير أساسي على كيفية تكوين العملاء لعلاقتهم مع الشركة ، والتي يسميها الكثيرون "مكانًا سعيدًا".


The created sign speaks of the emotional benefits of the products offered, demonstrating how an organization can bring a sense of freedom, peace, and joy. Having built a variety of visual metaphors, the designers conceptualized them at a set point that consistently organizes the visual experience of the entire identity, from containers to the subtly crafted “smile.” To enhance the sign, digital processing was carried out, which made it possible to use it as an element of the logo composition or as an individual brand sign. The new design of the logo has opened up more possibilities for its use, both in various applications and in any execution – typographic or digital.

تتحدث العلامة التي تم إنشاؤها عن الفوائد العاطفية للمنتجات المعروضة ، وتوضح كيف يمكن للمؤسسة أن تجلب إحساسًا بالحرية والسلام والفرح. بعد بناء مجموعة متنوعة من الاستعارات المرئية ، قام المصممون بوضع تصور لها في نقطة محددة تنظم باستمرار التجربة المرئية للهوية بأكملها ، من الحاويات إلى "الابتسامة" المصممة بمهارة. لتعزيز العلامة ، تم تنفيذ المعالجة الرقمية ، مما جعل من الممكن استخدامها كعنصر من عناصر تكوين الشعار أو كعلامة تجارية فردية. أتاح التصميم الجديد للشعار المزيد من الاحتمالات لاستخدامه ، سواء في التطبيقات المختلفة أو في أي تنفيذ - مطبعي أو رقمي.



Comments

Popular Posts

Mercedes Benz Logo - التاريخ وراء شعار مرسيدس

FuelCell Energy introduced a modern look - قدمت نظرة حديثة

Treehouse Original Logo - التاريخ وراء شعار تري هاوس