New – Mischief, for success in its ambiguous display - النجاح في عرضه الغامض

 

Newly founded venture capital company Mischief, which offers executives and founders of business lines who want to think outside the box, presented its visual identity. All three founders of the company took part in developing its external design and design strategy. Emphasis was placed on the prospects and the possibility of mandatory further expansion and development of the enterprise. Its visualization is a tribute to the name of the founders, their spirit, and the target audience for which the brand was formed. Relating to the risky scientific, technical, and technological business category, it was created as an effective link between scientific developments and their introduction into production. Having made a successful start, the company immediately began to pay close attention to the wishes of its customers, directing its activities to improve the efficiency of interaction while demonstrating a commitment to ensuring safety and comfort. All this became the basis for forming an identity that allowed the brand to stand out as much as those who were its creator.

قدمت شركة رأس المال الاستثماري Mischief التي تأسست حديثًا ، والتي تقدم المديرين التنفيذيين ومؤسسي خطوط الأعمال الذين يرغبون في التفكير خارج الصندوق ، هويتها المرئية. شارك مؤسسو الشركة الثلاثة في تطوير إستراتيجيتها للتصميم الخارجي والتصميم. تم التركيز على آفاق وإمكانية التوسع والتطوير الإلزامي للمشروع. إن تصورها هو تكريم لاسم المؤسسين وروحهم والجمهور المستهدف الذي تم تشكيل العلامة التجارية من أجله. فيما يتعلق بفئة الأعمال العلمية والتقنية والتكنولوجية الخطرة ، فقد تم إنشاؤها كحلقة وصل فعالة بين التطورات العلمية وإدخالها في الإنتاج. بعد بداية ناجحة ، بدأت الشركة على الفور في إيلاء اهتمام وثيق لرغبات عملائها ، وتوجيه أنشطتها لتحسين كفاءة التفاعل مع إظهار الالتزام بضمان السلامة والراحة. أصبح كل هذا أساسًا لتشكيل هوية سمحت للعلامة التجارية بالتميز مثل أولئك الذين كانوا منشئوها.


By creating a quirky and unexpected look, the designers were able to create a fun, crazy, disturbing, and rewarding identity that is directly related to the company’s main purpose. The created logo is distinguished by confidence, courage, and complete independence from time. Its design represents the perfect balance between dynamic and environmental images reflected in all of the brand’s applications.

من خلال إنشاء مظهر ملتوي وغير متوقع ، تمكن المصممون من إنشاء هوية مرحة ومجنونة ومزعجة ومجزية ترتبط ارتباطًا مباشرًا بالغرض الرئيسي للشركة. يتميز الشعار الذي تم إنشاؤه بالثقة والشجاعة والاستقلال التام عن الوقت. يمثل تصميمها التوازن المثالي بين الصور الديناميكية والبيئية التي تنعكس في جميع تطبيقات العلامة التجارية.

The dynamics also affected the created typography. The main sign in the form of the letter “M” is constantly in motion, changing and transforming. In this way, an imitation of the variable processes carried out today by the company’s founders was effectively created. The visualization was made in a naughty style to enhance the appeal, the strengthening of which ensured the displacement of familiar graphic motifs. But new and absurd dimensions were introduced into each of them, which ensured the individuality and recognizability of graphic compositions.

أثرت الديناميكيات أيضًا على الطباعة التي تم إنشاؤها. العلامة الرئيسية في شكل الحرف "M" تتحرك باستمرار وتتغير وتتحول. وبهذه الطريقة ، تم بشكل فعال إنشاء محاكاة للعمليات المتغيرة التي نفذها مؤسسو الشركة اليوم. تم إجراء التخيل بأسلوب شقي لتعزيز الجاذبية ، والذي يضمن تقويته إزاحة الزخارف الرسومية المألوفة. لكن تم إدخال أبعاد جديدة وعبثية في كل منها ، والتي ضمنت الفردية والتعرف على التراكيب الرسومية.


In shaping the voice tone and reflecting the personal definition of the company, the founders invested their professional vision. The voice turned out to be self-confident, ambitious, and even verge of insanity. He wants to share big goals with everyone, demonstrating the importance of being creative and not being afraid to use oddities, which is necessary for the successful use of venture capital.

في تشكيل نبرة الصوت وعكس التعريف الشخصي للشركة ، استثمر المؤسسون رؤيتهم المهنية. تحول الصوت إلى ثقة بالنفس وطموح وحتى على وشك الجنون. إنه يريد مشاركة الأهداف الكبيرة مع الجميع ، موضحًا أهمية الإبداع وعدم الخوف من استخدام الشذوذ ، وهو أمر ضروري للاستخدام الناجح لرأس المال الاستثماري.

Comments

Popular Posts

Mercedes Benz Logo - التاريخ وراء شعار مرسيدس

Treehouse Original Logo - التاريخ وراء شعار تري هاوس

McDonalds Logo - التاريخ وراء شعار ماكدونلدز