Revamped Farmerline focuses on generating sustainable profits - يركز على توليد أرباح مستدامة

 

Founded in 2013, Farmerline is dedicated to making it easier and more convenient to collaborate with farmers worldwide. Today, it is expanding its influence and increasing its presence in the supply market by introducing a new identity that considers the specifics of activities in the African region. The main direction of the enterprise was the development of solutions to expand access to farmers and simplify all types of transactions in the process of creating value for products and services in agriculture. His goal fueled all of the company’s current innovations. Farmerline became the first African organization to provide farm businesses with access to information using voice messaging. The brand’s innovation was the use of all local languages, which makes the application accessible to the entire region population, effectively bridging the gaps in knowledge among smallholder farmers. A farm-type Amazon is being formed, where each user gets access to the services and other resources he needs in a timely manner and at the lowest prices. Gradually, the company expanded to provide services to global organizations that gained access to the tools necessary for a successful vision of the economy. These changes have found their full and understandable reflection in the new strategy and visual identity.

تأسست Farmerline في عام 2013 ، وهي مكرسة لجعل التعاون مع المزارعين في جميع أنحاء العالم أسهل وأكثر ملاءمة. اليوم ، تعمل على توسيع نفوذها وزيادة وجودها في سوق التوريد من خلال تقديم هوية جديدة تراعي خصوصيات الأنشطة في المنطقة الأفريقية. كان الاتجاه الرئيسي للمؤسسة هو تطوير حلول لتوسيع الوصول إلى المزارعين وتبسيط جميع أنواع المعاملات في عملية خلق قيمة للمنتجات والخدمات في الزراعة. غذى هدفه جميع الابتكارات الحالية للشركة. أصبحت Farmerline أول منظمة أفريقية توفر للشركات الزراعية إمكانية الوصول إلى المعلومات باستخدام الرسائل الصوتية. كان ابتكار العلامة التجارية هو استخدام جميع اللغات المحلية ، مما يجعل التطبيق متاحًا لجميع سكان المنطقة ، مما يسد بشكل فعال الفجوات في المعرفة بين المزارعين أصحاب الحيازات الصغيرة. يتم تشكيل مزرعة أمازون ، حيث يحصل كل مستخدم على الخدمات والموارد الأخرى التي يحتاجها في الوقت المناسب وبأقل الأسعار. تدريجيًا ، توسعت الشركة لتقديم الخدمات للمنظمات العالمية التي تمكنت من الوصول إلى الأدوات اللازمة لرؤية ناجحة للاقتصاد. وجدت هذه التغييرات انعكاسها الكامل والمفهوم في الإستراتيجية الجديدة والهوية المرئية.


To generate long-term profits and impact the lives of African farmers, technology company Farmerline has developed a comprehensive set of digital services for smallholders. In its implementation, the current branding plays an important role, making it possible to attract talents, partners, and investments more effectively. This is facilitated by the created, instantly recognizable brand, whose reputation precedes all innovations.

لتحقيق أرباح طويلة الأجل والتأثير على حياة المزارعين الأفارقة ، طورت شركة التكنولوجيا Farmerline مجموعة شاملة من الخدمات الرقمية لأصحاب الحيازات الصغيرة. في تنفيذها ، تلعب العلامة التجارية الحالية دورًا مهمًا ، مما يجعل من الممكن جذب المواهب والشركاء والاستثمارات بشكل أكثر فعالية. يتم تسهيل ذلك من خلال العلامة التجارية التي تم إنشاؤها والتي يمكن التعرف عليها على الفور ، والتي تسبق سمعتها جميع الابتكارات.


As a social organization, Farmerline was motivated and focused specifically on entrepreneurship. His visual voice is built around this duality – making more impact, making more money. The designers’ creativity in developing the identity and logo was inspired by the company’s large-scale ambitions and its promise to ensure prosperity for all members of its community. All ideas have been interpreted in bold typography. The text module – Farmerline, is made in a progressive design – the letters that make up the word are directed to the right and up. In this way, a bold statement about securing farmland yields, created in a dynamic virtual environment, is supported. Appearance has a pronounced personality in an enterprising, unconventional, and sociable form. The emphasis on this is also provided by the bright color, which has become quite a bold choice in the design of brands from this sector. The graphics of the text formed signs in the letters, allowing them to be interpreted as paths trodden in the field.

كمنظمة اجتماعية ، كان Farmerline متحمسًا ومركّزًا بشكل خاص على ريادة الأعمال. تم بناء صوته المرئي حول هذه الازدواجية - إحداث تأثير أكبر ، وكسب المزيد من المال. كان إبداع المصممين في تطوير الهوية والشعار مستوحى من طموحات الشركة واسعة النطاق ووعدها بضمان الازدهار لجميع أفراد مجتمعها. تم تفسير جميع الأفكار بخط عريض. وحدة النص - Farmerline ، مصنوعة في تصميم تدريجي - يتم توجيه الأحرف التي تتكون منها الكلمة إلى اليمين وإلى الأعلى. بهذه الطريقة ، يتم دعم بيان جريء حول تأمين غلة الأراضي الزراعية ، التي تم إنشاؤها في بيئة افتراضية ديناميكية. المظهر له شخصية واضحة في شكل مغامر وغير تقليدي ومؤنس. يتم التركيز على ذلك أيضًا من خلال الألوان الزاهية ، والتي أصبحت خيارًا جريئًا تمامًا في تصميم العلامات التجارية من هذا القطاع. شكلت رسومات النص علامات في الحروف ، مما يسمح بتفسيرها على أنها مسارات يتم قطعها في الميدان.



Comments

Popular Posts

Treehouse Original Logo - التاريخ وراء شعار تري هاوس

Mercedes Benz Logo - التاريخ وراء شعار مرسيدس

McDonalds Logo - التاريخ وراء شعار ماكدونلدز