Enfusion, not just a unique, but one-of-a-kind cloud SaaS platform, has undergone a qualitative rebranding, becoming the owner of an extra-modern external design. Having as its main task the simplification of investment management, it has combined the main operations – front – middle – and back office. This aggregation was made possible through the use of a single golden dataset. With their help, all participants have the opportunity to act based on the use of the same information in real-time, regardless of their location. The platform for several years of its existence, the brand has been able to demonstrate the power of its unique technological capabilities when applied to hedge funds. The time has come for aggressive expansion into the segment of institutional investors. To move quickly and efficiently from technological innovation ideas requiring funding to a global platform that is proven and promising. All its power was transformed into an attractive visual image that reflects all the accumulated experience.
Enfusion ، ليست مجرد منصة SaaS فريدة من نوعها ، ولكنها فريدة من نوعها ، خضعت لإعادة تسمية نوعية ، لتصبح مالكًا لتصميم خارجي حديث للغاية. نظرًا لأن مهمتها الرئيسية تتمثل في تبسيط إدارة الاستثمار ، فقد جمعت بين العمليات الرئيسية - الأمامية - الوسطى - والمكتب الخلفي. أصبح هذا التجميع ممكنًا من خلال استخدام مجموعة بيانات ذهبية واحدة. بمساعدتهم ، تتاح لجميع المشاركين الفرصة للتصرف بناءً على استخدام نفس المعلومات في الوقت الفعلي ، بغض النظر عن موقعهم. المنصة لعدة سنوات من وجودها ، تمكنت العلامة التجارية من إظهار قوة قدراتها التكنولوجية الفريدة عند تطبيقها على صناديق التحوط. لقد حان الوقت للتوسع الهائل في قطاع المستثمرين المؤسسيين. للانتقال بسرعة وكفاءة من أفكار الابتكار التكنولوجي التي تتطلب التمويل إلى منصة عالمية مجربة وواعدة. تحولت كل قوتها إلى صورة بصرية جذابة تعكس كل التجارب المتراكمة.
With such an important task, it was entrusted to the professional design agency “50,000feet”, which conducted in-depth marketing research, which made it possible to highlight the company’s main competitive advantages. The entire strategic program and the messaging system were built on this. They combined the platform’s main advantages, providing effective communication with various corporate audiences.
بهذه المهمة المهمة ، تم تكليفها بوكالة التصميم الاحترافية "50000 قدم" ، التي أجرت أبحاثًا تسويقية متعمقة ، مما أتاح تسليط الضوء على المزايا التنافسية الرئيسية للشركة. تم بناء البرنامج الاستراتيجي ونظام المراسلة بالكامل على هذا الأساس. لقد قاموا بدمج المزايا الرئيسية للمنصة ، مما يوفر اتصالًا فعالًا مع جماهير الشركات المختلفة.
The developed visualization effectively demonstrated the experience and complexity of the company’s software solution, becoming an effective start for the possibility of further expansions and modernization. The site was structured to provide visitors with ease of perception and understanding of visual information based on the nomenclature of the platform and the structure of services. Creative content and an online application were developed to promote active promotion in the redesigned complex.
أظهر التصور المطور بشكل فعال خبرة وتعقيد حل برمجيات الشركة ، وأصبح بداية فعالة لإمكانية المزيد من التوسعات والتحديثات. تم تصميم الموقع لتزويد الزائرين بسهولة الإدراك والفهم للمعلومات المرئية بناءً على تسمية النظام الأساسي وهيكل الخدمات. تم تطوير محتوى إبداعي وتطبيق عبر الإنترنت لتعزيز الترويج النشط في المجمع المعاد تصميمه.
Comments
Post a Comment